onsdag 2 januari 2008

Gott nytt 2008

A new beginning! År 2007 avslutades i goda vänners lag med en mycket god och trevlig middag hemma hos svägerskan. Jag åt så mycket att jag inte behövde fylla på förrän klockan 14 idag... För alla er som känner mig vet att jag måste äta konstant, så då kan ni få någon slags uppfattning om hur mycket jag måste proppat i mig för att klara mig utan proviant i 16 timmar! Något som grämer mig är att jag avslutade förra året med att vara en förlorare, då mitt lag hamnade i underläge på Alias (mycket kan dock skyllas på de tveksamma reglerna!) så jag är nu mycket motiverad att möta 2008 som en vinnare! Aldrig mer denna skam!
Jag har en viss idé om att 1 januari liksom sätter standarden för det kommande året och jag kan nöjt meddela att jag haft en (om än trött) bra dag! Vi sov till 12.30 (vilket jag inte gjort på myyyycket länge), sedan åt jag god lunch, vilade, läste lite och åt en semla med min bästa Sophie. Vi diskuterade som vanligt livet och planerade in diverse aktiviteter i vår. Jag är sååå glad att jag har dig gumman! Nu väntar en lugn kväll i soffan och imorgon styr vi kosan mot älskade Götet, för att maximalt utnyttja vår sista tid på Sveriges framsida...

2 kommentarer:

Lindiz sa...

Låter som du oxå haft bra nyår tjejen. Så du tror att 1 januari sätter stadarden för det nya året och inte nyårsafton? Hmmm... vi får se. Puzz

Anonym sa...

Å gumman, jag är glad att jag har dig... ser fram emot semlor, skinnarna och boklubben i vår... puss på dig