måndag 14 januari 2008

Idag har jag...

- duschat
- renskrivit anteckningar och skrivit sammanfattning på "På väg mot realismen"
- pratat me Sophie i en timme
- jagat Henke med min tunga (jag har faktiskt en skrämmande stor tunga)
- kollat på 3.10 to Yuma
- ätit onyttig mat IGEN- why do I do it?
- grattat mammsen
- varit irriterad på min finne (märker direkt om jag ätit choklad o andra onyttigheter)
- gått loss med stålull i köksregionen
- bloggat
- förberett mig mentalt för den kommande veckan som innehåller plugg, tenta, packning, flytt...



3 kommentarer:

Jennie sa...

Suck suck suck...det här är kul

anna sa...

Aaaaww alltså jag blir typ tårögd av LHV/LHSbilden! Du ser så söt och samtidigt helt desperat uttråkad ut att jag bara vill gråta!! Gulleplutt!

Lindiz sa...

Vilken läskig tunga du har...