tisdag 8 januari 2008

Manic Monday

Jag gör som Anna och trycker in Wolf-boken... hähä! Har kommit till sidan 50 tror jag, här snackar vi stora framsteg. Unnar mig just nu en liten paus som innehåller reheated nudlar, blogging och emailing. Men mest sitter jag och tänker på saker som jag hellre vill göra, så här kommer en liten lista:
Saker jag hellre gör än pluggar en grå måndag:
Hänger på beachen med Röven och Ratten
Festar med en uppstoppad ekorre

Leker med den här gobiten

Har på mig en ful mössa

Festar med brunbrända karlar

Umgås med vänner (och inte vara likblek)

Sitter framför en kakelugn med Johan i kortkorta shorts


3 kommentarer:

anna sa...

Ja men du vi kanske har kommit på ett helt nytt revolutionerande sätt att plugga på! Tror du det funkar om man trycker in kunskap DEN VÄGEN? Det skulle vara jävligt praktiskt iaf! *asg*

Jennie sa...

Hmm...nja vet inte riktigt om du skall knulla wolf...du vet ju inte vilka han har varit med, kan bli könssjukdomar där...Jävlar vilka brunbrända ben på sista kortet =)

Anonym sa...

jag säger bara en sak... kurre, vilken man... eller hmm korre!