fredag 18 januari 2008

Jävla larver


En sak som gör att jag sjukt gärna vill flytta ifrån denna jävla lägenheten är de där jävla larverna eller pälsängrar som de så tjusigt kallas. Fy fan vad de är äckliga... Jag hittade ett par stycken innan ikväll när jag höll på att packa. Det är inte roligt någonstans! Helt jävla sjukt att man stått ut med detta i flera år... Okej, allt är ju relativt, för vi har ju inte alls så mycket i denna lägenheten som i den förra, men det är inte okej ändå! I genomsnitt hittar man väl en varje/varannan månad och det är på tok för mycket. Jag är ju totalt miljöskadad och står och glor som ett fån om jag ser något mörkt streck på golvet. Nu har jag verkligen fått mitt lystmäte genom att läsa om dessa satans avkommor på diverse webbsidor. De bor ju liksom i gamla hus, i väggar, golv och tak och man kan i stort sett inte bli av med dem. Det känns ju kul! Hehe... Nu är iallafall planen att tvätta varenda litet plagg, handduk, lakan som vi har i vår packning. Man vill ju inte riskera att de jävlarna ska ta sig in i den nya lägenheten. Fy fan vad det kryper på hela mig nu... Usch jag kanske håller på att förvandlas till en larv. Man får ju tvångstankar när man tänker på hur många gånger man kanske klivit på en larvjävel eller haft ett plagg på sig som haft en extra gäst... Fy tusan! Nä, nu ska jag ta min trötta kropp och själ och lägga mig. Ska bara kolla igenom sängen med lupp först så ingen liten rackare tagit sig dit...

2 kommentarer:

anna sa...

Jag förstår dig fullständigt, sånt är skitäckligt! Allt är äckligt när det är på fel plats - larver ute = helt okej, möss ute = helt okej, men möss, larver och andra äckliga djur inne = äckligt! Hårstrån på huvudet = jättefint, hårstrån på ryggen eller i maten = äckligt osv osv

Lindiz sa...

Ja, jag tyckte väl att jag såg något svart streck på dig igår på aw ;-)