onsdag 16 januari 2008

Det är synd om Mia

Det här går inte an! För mycket stress helt enkelt... Känns som jag är inne i någon slags långdragen process, som att jag väntar på någon som inte kommer. Jag är en främling som försöker trycka in så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Inom mig pågår en medvetandeström som ett mantra " modernism, antiken, renässansen"... Never ending story! Jag hoppas att jag kan somna, annars kommer jag se ut som Frankensteins monster imorgon då vi ska repetera. Ack och ve! Denna tenta får mig att känna mig som i Dantes helvete... Här träffar jag på Vergilius förresten... Nej men hej på dig din gamle romare!

3 kommentarer:

anna sa...

We're with you! Jag kanske skulle ta tag i lite frågor nu liksom. OOORRRRKKKKAAAAAA

Lindiz sa...

Hihi... jag tror jag måste till ett "hem" efter det här :-P

anna sa...

HAHAHA, inte förrän nu inser jag hur mycket intertextualitet du har klämt in här! Det var jag alldeles för trött för att fatta igår eftermiddag :p