måndag 7 januari 2008

Min söndag

-Det är snö (mest slask), så jag går inte ut
-Jag tog en varm och skön dusch och smörjde in mig mkt noggrannt. Nu är jag len som en barnaröv
-Kaffe är gott så det dricker jag mycket av
-Jag har pluggångest men gör så gott jag kan. Har läst didaktikhäftet och ska snart ge mig på Wolf...
-Jag har en fin klänning på mig som får mig att tänka på sommarens eskapader
-Jag har planerat för typ hela veckan vad jag ska plugga varje dag. Jissus, inte många stunders vila den kommande tiden
-Jag lyssnar Erasure och sjunger mig hes
-Jag vill bara lyssna mer på Erasure och sjunga mig hes
-Jag har en godispåse som ropar mitt namn
-Jag har återigen laddat ner Skype så att jag kan prata med Josefin i London, och Sophie såklart!

Trevlig söndag på er!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Jag vill bara skita i allt plugg puss

anna sa...

jag mä! Men nu jävlar!!