fredag 11 januari 2008

Tidsfördriv när man pluggat klart

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?"
En helt egen lagtradition har Gotland med Gutalagen och den närstående Gutasagan..." (LHV)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? luft
3. Vad var det senaste du såg på tv? har Antikrundan på i bakgrunden
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
20.25, hoppsan den var 20.45
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Antikrundan och Henkes tangentbord
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
för tre timmar när jag var och handlade
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? massa bloggar
8. Vad har du på dig? pantalonger, t-shirt
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
i eftermiddag när jag vilade drömde jag att jag var med i en skräckfilm, det var nååågot stressande
10. När skrattade du senast?
nån timme sen när Henke låtsades vara ledsen
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? tavla, klocka, och två hyllor
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jennies ultraljudsbilder är ju lite surrealistiska
13. Vad tycker du om den här utmaningen? spännande
14. Vilken var den senaste film du såg? Atonement
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
klääääääder! resor!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Har ett hål i ryggen...
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Skulle göra så att ingen människa behöver lida eller ha ont
18. Tycker du om att dansa? jo tack
19. George Bush? smilfink
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Hemligt ju! Vill inte att nån "tar" mina namn :)
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? ja det gör jag gärna igen
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
vad som är meningen med livet...

1 kommentar:

Lindiz sa...

Verkar som att läskiga drömmar är basgrupp a2 grej denna veckan ;-)