torsdag 10 januari 2008

Thankful Thursday

Å denna sköna känsla! För första gången på länge tar jag mig tid att bara vara ett par timmar. Vi var så duktiga på förmiddagen att jag nu kan unna mig att okynnesblogga och kolla på Vänner. Och sova lite förstås! Känner att jag blivit lite överhettad på senare tiden med tentaplugg och flyttbestyr. Ibland vill man bara gå och gömma sig någonstans och inte komma fram förrän en massa saker har ordnat upp sig själva. Men livet är ju inte så att saker ordnar sig per automatik, alltid måste man ha 50 saker i huvudet som man ska komma ihåg att uträtta och ordna upp. Varför kan det inte bara vara lite lugn och ro någon gång...?
Nu är det i alla fall lugnt ett tag framöver, nu är det sängen som hägrar :)

3 kommentarer:

anna sa...

Ambitiösa alliterationer! Och kul för dig att du får ta paus :p Själv sitter jag och sliter med barock-kapitlet (som inte stod med i läsanvisningarna, morr!) men just nu går det bra. Vi får hoppas att det blir Fantastic Friday imorgon då!!

Jennie sa...

Hej...nu har jag vart och handlat till imorgon bitti men självklart glömde jag smöret mitt pucko Puss

Lindiz sa...

Jag är klar med 1700-talet!!!