torsdag 3 januari 2008

Vad gör DU den 14e juni 2008?!

Jag har redan planerat det ser ni! Jag och Henke ska gå på konsert och se och höra Dolly Parton, denna übermench som sjunger som en liten fågel med pattarna i 90 graders vinkel strax ovanför getingmidjan! Det kommer bli en upplevelse... Här hemma går nämligen klassiker som 9-5, Islands in the stream, Apple Jack och Coat of many colors på högvarv! Jag har länge känt att man går på konsert alldeles för sällan, så varför inte passa på att planera in en mysdag med älsklingen den 14e juni. Jag har ändå inget annat för mig just den dagen ;)

2 kommentarer:

Lindiz sa...

Värst vad du ska ha kul... hihi. Men man måste ju tänka på något kul så här i pluggtider. Kramiz

Anonym sa...

å herre gud, just den 14e juni är tyvärr helt fullsmockad för mig, annars hade man ju kunnat följa med... hihi :)