onsdag 23 januari 2008

Slagpåse...

Lååång sovmorgon idag. Så skönt! Det var alldeles för länge sedan jag fick sova ut och verkligen njuta av att vara lite ledig. Jag ryckte in som montör på Cooee några timmar och var sedan på boxning på kvällen. Gud vad jag inte tränat på länge och gud vad det kändes! Jag kommer ha mycket svårt att få min lekamen ur bädden imorgon...

Lite uppdate till er som undrar om lägenheten... Alltså, vi har inte tillträde till den ännu. Det ska inspekteras och skrivas på papper på onsdag nästa vecka, så det blir väl inte inflytt förrän nästa helg. Plasten som ska upp på väggarna på toaletten har inte kommit ännu, så det hänger lite i luften. Än så länge bor jag alltså hemma hos mor och far och blir lite bortskämd. Det är gött!

Nej Jennie, någon ny basgrupp har jag inte fått. Tror inte vi kommer ha det, med tanke på att vår klass är typ som en stor basgrupp (8-10 pers bara). Har ni fått nya grupper??! Jag hoppas innerligt att ingen kan fylla mitt tomrum :) som Bree... Pratat nåt om Georg Brandes på sistone?!

2 kommentarer:

Lindiz sa...

Ingen kan ta din plats Bree... btw så har jag blivit erbjuden en lägenhet oxå... eller ja visning då... i mitt hood så klart. Puzz darling

Anonym sa...

tyckte du verkligen att jag körde så hårt med dig??? jag som håller på att klura på ett nytt pass, hur ska det gå då?!?! men jag måste säga att jag tyckte faktist att ni var duktiga, är så kul att se att ni göra precis (eller nästan iaf) som jag säger ... hihi..
puss på dig gumman