onsdag 9 januari 2008

Fucking Tuesday

Kunde inte somna igår kväll, så jag läste några kapitel ur Fredrik Lindströms Jordens smartaste ord. Det var roligt att få tillbaka en viss läsglädje igen. Den har jag nämligen inte känt av på ett halvår! Henke undrade var fan jag var på väg när jag gick upp strax efter 08 i morse. Han har nog inte heller sovit så gott tror jag! Han undrade även vad det var för jävla drägelduk jag lade vid hans kind när jag försökte få det mysigt för honom genom att nussa på mitt nattlinne... Det är tanken som räknas!
Skoldagen präglades mest av baguettelängtan och "airquotes". Bilderna nedan visar vårt uppenbara missnöje med att panikplugga den här Wolf-boken. Vi får vad som händer :) Jag har nu ett kapitel kvar att ta mig igenom och efter det... ja... vad ska man hitta på? Läsa igen lite pjäser, eller skriva sammanfattningar eller förbereda plugg inför litteraturtentan? Livet är fullt av möjligheter...

6 kommentarer:

Lindiz sa...

Vi är lite av en "störd basgrupp" får man nog säga, men på bästa tänbara sätt. C u 2morrow... puzz

Anonym sa...

HAHAHAHA du är så rolig när du är arg... ser fram emot när vi kan vara lite arga ihop... fan jävla kuk skit!! hihi men kul film iaf. puss på dig gumman

Anonym sa...

nej inte pappen sa... ratten sa...

Anonym sa...

nej igen... ja du fattar. jag pallar inte mer... hahaha

anna sa...

Hahaha! Jag är så jävla förbannat trött på Wolf nu att jag funderar på dildometoden bara för att se om det funkar, för att ta in skiten genom ögonen funkar inte längre! :p Imorgon är det airquoting som fan som gäller!!!

Jennie sa...

Underbart girls underbart