torsdag 17 januari 2008

Georg Brandes

Hela kvällen har jag envisats med att kalla Henke för Georg Brandes, självklart med Christinas härliga stämma. Sedan gapskrattade jag när jag på ett litterär-nördigt sätt skämtade om att han skrivit en bok postumt! Hiihihi... (fortfarande lite roligt... )

Slår ihjäl lite tid med en lista till:

Trivs där du bor: Ja
Brukar du läsa horoskop? Ibland..
Har du körkort? Japp!
Favoritdjur? katt
Vad spendera du dina pengar på? Mycket shopping blir det
Senaste konsert? Julkonsert med Carola och Liza Minelli
Festar du mycket ? till och från
Sprit, cider, vin eller öl? ja tack
Brukar du bli full? Aldrig :)
Antal kuddar i sängen? 2
Har du varit med i scoutena? Nej.
Bläck eller blyerts? Bläck.
Mc donalds eller burger king? Burger King.
Är du allergisk mot något? Ibland tjänslig mot tomat
Vad såg du senast på tv? Morgon-tv
Hur svarar du i mobilen? Hej det är Mia
Vem ringde du senast? Studievägledaren i VXÖ
Vad sa den när du ringde? Hej
Antal timmar sömn i natt? Sju typ
Brukar du snusa? Nej.

HAR DU NÅGONSIN ...
Bråkat med ditt husdjur? Ja det har hänt...
Drömt något galet, som sedan har hänt nästa dag? Jag tror det... får den tjänslan bland

FAVORIT ...
Rum i huset/lägenheten: tjöket och sovrummet
Typ av musik: Allt från Dolly till Erasure, via Cash och Radiohead
Månad: Augusti brukar vara varmt o tjönt.
Färg: svart och vitt

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nej.
Köpt någonting: 100-kort
Varit sjuk: bara sjukt trött
Sjungit: Ja.
Sagt "Jag älskar dig"?: har nog hänt
Velat säga till några att du älskar dem? Ja! Mina underbara vänner.
Träffat nån ny person: Nej. Same old same old
Saknat någon: ja...
Kramat någon: Ja.

SENASTE ...
Låt du hörde: introt till Vänner
Film du såg: 3.10 to Yuma
Drink du köpte: cosmo
Sak du stal: kanske en bit lösgodis ;)
Mat du åt : blåbärspaj
Människa du slog: Henke.
Stora bussresan: oj, ingen aning
Dusch: Idag

FÖRSTA ...
Första bästa kompis: Sofie Lindblad
Första begravning: Gammelfarmor Mimmi.'
Första piercing/tatuering: I öronen
Första fiende: Morgan på dagis. Han kallade mig glasögon-orm!!! Jävla as...

1 kommentar:

Jennie sa...

Foureyes fan...nej det ä'r inte snällt nu kör vi