torsdag 10 januari 2008

Wicked Wednesday

Tänk vad humöret kan gå ner och upp och ner igen. Jag hade just skrivit om hur bra humör jag var på just nu, och då råkar jag självklart radera hela inlägget! Jaha, då var man förbannad igen :) Nädå så illa är det inte! Vad som vände min lilla formsvacka var att jag äntligen kom i kontakt med studievägledarna i Växjö och det framkom att hon slarvat och skrivit in mig på fel kurs, men nu är allt förlåtet! Jag fick till och med en ursäkt! Denna vändpunkt firades med shopping, så två toppar, underkläder och lite hårspray senare är jag redo att ta mig an lite sammanfattningsförfattande (bra ord!) om Antiken och Renässansen. Livet är väl bra härligt ibland?!

2 kommentarer:

Lindiz sa...

Även solen har sina fläckar... du "råkade" radera thihi... kram

anna sa...

Tur att det är fixat med Växjö iaf, nu när du nu tvunget ska dit :p Jag somnar varenda gång jag rör LHS och LHV, det är helt sjukt! Jag kommer aldrig få till nån sammanfattning :(