onsdag 16 januari 2008

Things are looking up

Precis hemkommen från den sista officiella basgruppsträffen. Vi lärde oss mycket genom vår fråge-/godis-/kalle sprätt-/baguettstund... Lite ledsen i ögat såklart att jag inte kommer ha mina vapendragare med mig när jag ska plugga till nästa tenta, men mentalt kommer de såklart vara hos mig... Forever! Och som vanligt så lade vi studierna åt sidan ett tag för att avslöja diverse hemligheter, sjunga i många decibel och bara softa. En väldigt skön dag alltså!
Nu är det dags att ta sig hem till Carolina, som alltid bjuder på supergott fika. Ska självklart bli lite sorgligt även där, eftersom det kanske dröjer ett tag innan vi ses igen... Tänk vad många fina människor man har runt sig hela tiden. Att flytta och separera från dem ger mig verkligen en chans att uppskatta det man har. Kanske något för alla att prova på? Bara packa väskorna och tänk på era vänner... :)

1 kommentar:

Lindiz sa...

Vá inte ledsen babe... vi kommer snart å hälsar på dig. Puzz