lördag 12 januari 2008

Freaky Friday


Återigen dags för basgruppsplugg och trots att vissa spårade ur redan innan vi fått någon mat i oss så blev hela sessionen riktigt givande! Nu kan vi ALLT om Barocken, Klassicism, Upplysningen och 17oo-talet. Inte illa! Klimax nåddes när Day Moorman svarade på vårat mail och vi kunde reda ut vissa problem. Tänk om Dag kan hjälpa oss med alla våra problem?! Det hade varit något va? I övrigt diskuterades bajs, spyor, tjärlek, Boilleau, DaSilvas... allt som rör livet helt enkelt!
Eftermiddagen spenderades på stadens gator och jag fyndade lite grejor.. Bland annat de svarta jeansen jag försöker visa på bilden här intill, och den tjusiga toppen för endast 29,50. Sånt gillar vi! Nu ska jag försöka lägga upp de skojiga filmerna vi gjorde idag, det är ju faktiskt så att man inte har roligare än man gör sig. Det har blivit lite av vår basgrupps policy och jag gillar det! Är för övrigt mycket nöjd med mitt dåliga "klaskompis"-skämt... Hehe... Är det okej att skratta åt sina egna skämt??

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Vilka fynd man kan göra... jag vill oxå shoppa. Men det ska jag unna mig först efter tentan som en morot ;-)

anna sa...

Ursäkta men det blir faktiskt Claeskompis! *asgarvar* Fan vad du har hunnit med mycket idag då, själv har jag bara lyckats köpa fem nya böcker (mkt smart med tanke på att mina bokhyllor är fulla som det är) och sovit lite och inte läst nånting i LHV. Aaaah!!

Jennie sa...

knaon mia underbart bajset står jag för