måndag 26 november 2007

Vi pratar om livet


Lördag eftermiddag. Jag och min söta vän Sophie tog ett spontant kafferep på Roddys, för att prata lite om livet. Det är vår nya favoritaktivitet, att prata om livet. Vi hoppas att vi ska bli klokare på kuppen men det får liksom tiden utvisa! Det var gott med kaffe iallafall... Fick dock någon konstig koffeinkick senare på kvällen efter ännu en stor kopp kaffe men man ska ju "live on the edge" har jag hört! Jag har ju faktiskt varit drogfri i ett par veckor nu. Men på onsdag vankas det inofficiell basgruppsträff och då vet man inte vad som kan hända. Jag är redo att pumpa stenhårt! Jag har genom Sophie fått lite inspiration till lite nya moves, såsom pingis, mjölka kossan, hoppa hopprep och vilse i skogen. I kombination med min klassiska repertoar (fimpa ciggen, brandsprutan, milkshaken) kan det bara bli succé!

1 kommentar:

Lindiz sa...

Jag ser framemot att lära mig dessa ny moves på onsdag. Kramiz