tisdag 27 november 2007

Kaffe-tajm

Jag har mjölksyra i mina stackars armar! Eftermiddagen spenderades på stadens gator i jakt på en julklapp som jag tänkt ut till Henke. Han är mycket nyfiken så jag kan inte skriva här vad det är!!! Självklart köpte jag några klappar till mig själv också... hihi... Traditionsenligt köpte jag mig en ny kalender, som jag gör varje år vid den här tiden. Man måste ju planera hela 2008 innan 2007 ens är slut :) Sedan slank det ner ett svart smalt skärp och en grön body också. Jippi! Sådana fynd kan jag leva på i flera dagar... Avslutade dagen med att kuta runt som en galning efter en ACNE-kjol som Henke ska få ge mig i julklapp... men anus och satan... den är slut överallt! Jag blir galen! Ska ringa runt lite imorgon och se om den finns kvar i någon butik. Jag vet ju att det är 36an i svart som är MIN! Moahahahaa... Någon gång ska man väl ha tur med sin shopping?!
Nu väntar en fet kopp kaffe, en neger...ähum... jag menar chokladboll och Det går an. Ja, frågan är om det går an...

Inga kommentarer: