tisdag 6 november 2007

Mia WG Rosén

VG
VG
VG

Det är dagens betyg! Konstigt att jag inte är ännu mer nöjd över mitt hat trick... Men som vanligt så hinner man inte reflektera så mycket över resultaten på tentor och inlämningar... det gäller bara att go with the flow liksom. I morgon börjar vi ny kurs och då blir det läsa av! Nu ska jag vila mitt arma huvud framför TVn... Det är snart dags för mina favoritkillar (ja, efter GW då!) Filip och Fredrik. Jag är så nöjd med det nya namnet jag fått av Anna och Jennie:

Mia WG

Leif, nu är det du och jag på riktigt...

5 kommentarer:

Jennie sa...

Du e såååå duktig min lilla pluggis tihi

anna sa...

Mia WG ska vara jävligt stolt över sig själv!!!!! =)

Anonym sa...

showoff!

Anonym sa...

bra jobbat! du håller ribban högt... nice blogg förresten.. o så du o GW är ju för bra =)
kram!
carolina

Lindiz sa...

Congrats till dina VG gumman!