måndag 5 november 2007

Halloween in da house



Så här suddiga var jag och damerna igår. Jag mår inte som jag förtjänar idag... i.e. jag förtjänar inte att vara så här pigg. What a night... Det var så kul att ingen fattade vilka vi var utklädda till. Jag blev kallad Madonna och Britney och jag känner att jag lite "stole Britney's thunder" från Linda... Jag skyller allt på micken! För att reda ut alla begrepp och förvirringar från igår så följer nu en redogörelse av nattens eskapader:








Marilyn grundade med lite kola på förfest nummer 1 och delgav alla detaljer om JFK's välhängda köttstycke. Hon ledde oss vidare till förfest nummer 2 där karlarna väntade. Hennes stackars make blev svårt misshandlad av en lite för välvattnad Ms Spears... Marilyns signaturmelodi var självklart "Popopidoo... Yeah" som gjorde succé i alla lägen! Silkesvantarna hade suspekta röda fläckar på höger hand men hon besparade oss detaljerna om hur de kommit dit.






Britney var självutnämnd hovfotograf under kvällen och betade väl av sisådär 150 frames. Hon misshandlade som sagt stackars Richie och upprepade ungefär 60 gånger att hon förvarade garderobsbrickan i BHn. Kvällen avrundades med några minuters kamikazehoppning i hoppborgen, som slutade med att hon hamnade underst i en hög bestående av en nunna och en vampyr. Hon lider ännu av sviterna!

I sann Britney- anda flashades de heliga delarna otaliga gånger under kvällen; allt för konsten! Themesong var självklart "Gimme more"...








På grund av det tjusiga headsetet var Fergie (A.K.A. Fereggie) lagom lomhörd hela kvällen och hängde bara hjälpligt med i samtalen. Men det hindrar inte en sann artist från att ge 100% både på dansgolvet och i hoppborgen. Det klämtjäcka uttrycket "Hum fack- Ja tack!" var kvällens melodi i kombination med "My humps". Under kvällen förevigades (medelst filmkamera) flertalet lägesrapporter men favoriten måste vara det som filmades i hoppborgen (där man inte ser NÅGONTING utan bara urskiljer Fergies och Britneys skrik för livet).


2 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag tror jag dör... haha. Jag blev verkligen Britney under kvällen - mentalt iaf. Som en levande naturkatastrof svepte jag fram och ingenting kunde stoppa mig... allra minst jag själv. Men kul hade vi...puzz på dig Fergie... och glöm inte öva på din hoochie dans. Inte konstigt att ingen fattade vem du var...eller? My hump, my hump..

Jennie sa...

Hallå min fråga är, är det lagligt att ladda upp kolafilmen på nätet haha Kraaaam