lördag 10 november 2007

Nä det här är inte roligt längre...

Jag är på riktigt ledsen i ögat... Jag trodde inte mina öron när käre Jihde sa att Christoffer skulle lämna IDOL! Grabben såg ju verkligen helt förstörd ut... mitt hjärta blöder!





Why God? Why? Han har ju en grym röst och ett härligt gung i knäna och kvar på bänken sitter Andreas (som visserligen ger mig starka moderskänslor men han har faktiskt gjort sitt nu). Okej, jag torkar tårarna... Det är faktiskt bara en tävling. Men jag tycker att de kan hålla på några veckor nu och sjunga lite låtar varje vecka utan att någon måste åka ut! DET vore en bra programidé tycker jag... så att man slipper sitta här i soffan med mascara rinnande utmed mina kinder...

3 kommentarer:

Jennie sa...

Nej så farligt var det väl inte, hade ju vart värre om min goldenboy (den gula (Mattias)) Hade åkt ut. Parentes i parentes Kraaaaaaaaaaam

Lindiz sa...

Sötnos... jag håller med... ut med Andreas! Eller hitta på en ny tävling där alla får stanna kvar... det blir ju roligare för alla då... Kram :-P

anna sa...

JAG HÅLLER MED!! Jag satt och pep som en liten råtta, och då hade jag ändå missat själva tävlingen och såg bara utröstningen! Christoffer var mycket bättre än både Mattias och Andreas. SNYFT!!!!!!