söndag 4 november 2007

Nattens drottning

Jag är trött efter en mycket rolig kväll med mina galna vänner Jennie och Linda. Ingen fattade vad vi var utklädda till... eller ja, att Jennie var Marilyn Monroe var väl ingen som missuppfattade (förutom den där mexikanaren som sa Marilyn Manson!). Folk var framme och slet i min mikrofon som är den coolaste accessoaren jag någonsin använt. Jag tror jag ska köra på den mer ofta... uppmärksamhet får man ju i alla fall... För att smyga över lite på modeblogg-sfören: tänk er jeans, blus, en snygg make-up och MIKROFON! Klockrent!
Stackars Linda blev mosad i hoppborgen men nog om det... imorgon kommer filmer och massvis av roliga bilder! Haha... en väldigt lyckad afton var det!

1 kommentar:

Lindiz sa...

Allla fester borde ha en hoppborg... men alla borde inte få hoppa i den. Fråga min stackars arm...