torsdag 8 november 2007

Komplicerade grabbar det här!


Jag är redan trött på den här boken! Har försökt plöja Platon och Homeros idag och jag blir bara påmind om att det här är inte några texter man kan plöja... Jag fick inte tummen ur (...) i förmiddags så nu får jag speedläsa allt i eftermiddag och ikväll. Inte bra Mia...
Jag satt även och bläddrade i schemat för att få en överblick över läsningen, och det skulle jag aldrig gjort! Det slutade med en jävla huvudvärk när jag började fundera på hur fan jag ska hinna med allt, både skönlitteratur, lyrik och referenslitteraturen, samt att ha ett liv vid sidan av studierna. Det sistnämnda är nog bara att glömma nu ett tag framöver. Men i helgen skiter jag fan i det- då ska jag vara en ascool gudmor. Så det så!

3 kommentarer:

anna sa...

Jadu jag har faktiskt läst all skönlitteratur (förutom halva Medea) tills imorgon, men då räknar jag INTE didaktikböckerna eller sekundärlitteraturen för den har jag inte hemma. Hur fan ska man hinna? Jag har ångestttttttt.

Jennie sa...

Jag e med er....fan jullov snart eller?

Lindiz sa...

Själv försöker jag igga problemet. Är det inte där så finns det inte... asså skolan. Kramiz