torsdag 1 november 2007

ANAL-ys


Torsdag eftermiddag. Jag försöker komma någonvart med den här jävla anal-ysen (som jag så fräsigt döpt om den till). Sakta men säkert går det frammåt... jag har snart analyserat klart den första texten av tre. Jag har koloniserat hela köksbordet med dator, böcker och papper. Temuggen som ni ser längst ner i högra hörnet flög nyss i backen och lade ett lager te över hela bordet. Som tur var så klarade datorn sig, annars hade jag varit singeltjej vid det här laget :)
Snart vankas det fika/planeringsdate med Linda. Kanske får det bli en runda om HM innan så att man får en chans att piggna till?!

1 kommentar:

anna sa...

Jag LIDER med dig! Och med mig! Anal-ysen är så jääääävla tråkig. Har gjort ca 1½ av 3. Jag vill dö! Eller iaf hoppa av skolan. Ge mig ett åttatimmarspass med ugglan anytime, bara jag får slippa detta!