torsdag 1 november 2007

VOL 2.0

Eftersom det förra videoinlägget blivit en sådan tittarsuccé kommer nu Adonis by night VOL 2.0!

Här får vi följa Patten och Röven när vi reder upp affärerna... lägg gärna märke till hur sjukt lång tid det tar innan vi fått allt rätt. Jag tror dock att jag inte fått pengar av Röven ännu! Sedan får vi se när jag springer in i en gammal klasskompis som är från Hamneda (en liten by utanför Ljungby- hence the dialect)... han är grovt "bonnig" i alla fall... så mycket kan man nog säga!


PS. Om publiken (och Gud) vill, så kan det komma bonus tracks också.... I arkivet har jag nämnligen hittat Adonis by night VOL 3! Skriv under på namninsamlingslistan i kommentarsfältet om ni vill ha mer!!!

2 kommentarer:

Lindiz sa...

Så bra... man vill nästan gråta. Ego som jag är hoppas jag att du kommer föreviga vår kväll på lördag... så att jag oxå kan få delat i en av dina underbara filmer. Puzz :-P

Jennie sa...

Och jag vill INTE va med =) Puss på dig. Jag kör ju på devisen det som inte är föreigat har inte hänt haha