torsdag 15 november 2007

A message from beyond (ja Småland alltså!)

Internet fungerar även i obygden... Har faktiskt varit duktig idag och läst en hel del; läst ikapp det jag ej hunnit i Litteraturens historia i Sverige och snart plöjt 50 s i Don Quijote. Var på bibblan och lånade Litteraturens historia i världen som jag inte fått på posten ännu (jävla adlibris!!! arrrrghhhh) så nu är det bara att bunkra upp med en massa kaffe och sötsaker och läsa läsa läsa!

Hann med en snabbfika hos bästa Sophie i eftermiddag också... Alltid trevligt!

4 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag vill bara påpeka för Carrie att Ljunby inte är Paris :-P

Jennie sa...

Hej, hoppas att allt är bra, fick lite deppsjuka hemma bara. Jag kommer upp/ner varje helg bara så du vet, jävlar va portad jag kommer vara från ljungby

sophie sa...

ja gumman det var väldigt mysigt med lite födelsedagsfika.. även om det var lite tidigt... tänk jag var så ung...:)

Anonym sa...

JAG HATAR ADLIBRIS! Jag har inte heller fått några böcker. Stressen och paniken kommer, jag känner det! :p