tisdag 13 november 2007

MODEBLOGGEN

On demand kommer här bildbevis på mitt fynd från förra veckan. Den gjorde succé på dopet... Den är svår att fånga på bild men är (in my opinion) finfin i verkligheten.




Och här är dagens fynd... tjusiga skor som varken jag eller Josse kunde motstå! De är från Din Sko så är därför vänliga mot min plånbok. Mina gamla stövlar är lika med livsfara för mig eftersom jag tappat egna klacken. De senaste veckorna har jag varit nära att halka och slå mig (och göra BORT mig) ett flertal gånger. Så för att summera kan man säga att jag var TVUNGEN att köpa dessa skor, för min egen säkerhet.

3 kommentarer:

anna sa...

Ja!! Man måste se till att ha bra skor FÖR SIN EGEN SÄKERHET! Jag är stolt över att ha en så ansvarstagande vän! :D

Jennie sa...

Haha...mmm det är till att var säker, använd kondom

Lindiz sa...

Vilka fina skor... hoppas vi får se dom in-action 2day babe. Kram