lördag 17 november 2007

Min fredag

Fredagen började med läsångest, ett tillstånd som numera är konstant inom mig... Läste lite I LHS och LHV och allt vad det heter... Sedan frossade jag och mamma på en varsin räkbaguette och sedan hade jag och Henke några ärenden att utreda. Efter det följde ett så kallat "te-rep" hemma hos Sophie där vi svullade massvis med lusse-te, cheesecake och kex. MUMS! Hem en snabbis och klämde lite kycklingsallad och sedan iväg till Malin och kollade på IDOL och spelade Alias, ett underbart spel som jag genast ska införskaffa. Det går ut på att man i par ska förklara ett ord utan att nämna just det ordet. Jag och Sophie körde på taktiken att skrika så högt som möjligt, och vann därför med god marginal! Problemet var bara att vi inte slutade leka på hela kvällen utan fortsatte att gissa ord även på puben, haha... !

"Han var inte smal, han var...?"
"...Tjock!"

"Nu ska vi inte stå still. Nu ska vi... ?"
"Dansa!"

På vägen hem råkade jag ut för en nykterhetskontroll. Det var roligt! Det är mycket sällan jag tar bilen till och från puben... men jag försöker ha en vit helg nu så det kändes fräsigt att få sig ett blow job på vägen hem...

Nu är det dags att försöka trycka ner läsångesten igen. Är det bara jag som lider av denna åkomma???

4 kommentarer:

Jennie sa...

Hallå hade du druckit när du fick blowjobet? Jag har alltid tid för dig =) Jag skall läsa unge werthers lidanden nu sen bkir det candid skiter i lhs och lsv och allt vad de jävlarna heter ett atg nu...Kramis

Elin sa...

Mia jag blev lite avundsjuk när jag läste om ditt blowjob. Kan du tipsa om sträckan du körde så ska jag upprepa detta nästa helg??kram

anna sa...

Jag har FORTFARANDE inte fått mina jävla böcker, och alltså har jag så mycket läsångest att jag inte ens vill tänka på det! Dessutom ska jag snart iväg och jobba också, med mensvärk och förkylning. Fatta att min helg kommer bli helt underbar! :p

Lindiz sa...

Om du hade upplevt min dag igår hade du inte haft någon läsångest... I'm way 2 tired 4 that. Ha en mysig helg i landet beyond... Puzz