onsdag 14 november 2007

En vanlig dag i skolan

Det spårade ur lite idag på den tre timmar långa föreläsningen om Renässansen. Förstår de inte att barn inte kan sitta stilla längre än 30 minuter?!











Jag och Linda FÖRSÖKER se seriösa ut... Det går väl sådär...
Iställer för att lyssna på Herr Hedman så diskuterade vi en massa andra viktiga saker, såsom att Anna faktiskt hade högklackat idag, Jennie ville döpa om min blogg till "Ska du vara här inne så får du ett skjut!", Linda hade mensvärk men inget behov av att kräkas, och jag hade nya pjucks och är inte steril (som Anna tyckte att jag sa). En helt vanlig dag i skolan med andra ord...

3 kommentarer:

anna sa...

*asg* Helt jävla underbart! Vem säger att det inte är kul att läsa litteraturhistoria liksom?? :D

Jennie sa...

Haha...mmm herregud dags att börja tänka på ett annat ämne kanske =)

Lindiz sa...

Underbart... det här behövde jag *ler*. Å ja, jag har ännu mensont i magen. Puzz