tisdag 11 mars 2008

Vilken härlig dag wohohoho man blir härligt gla wohohoho

Idag har jag haft one of theese days. Bara lallat runt och varit nöjd med livet. Jag har botaniserat på bibblan och kom hem med en riktig Anna-shuffling (Truddi Chase's självbiografi om personlighetsklyvning, Hjärtans fröjd, The inheritors av William Golding och Purpurfärgen), nu SKA jag komma igång med läsningen ordentligt! Sedan bakade jag chokladbollar och cheesecake, tog en prommis med Henke, och åt god mat. Och nu sitter jag här framför datorn och mumsar i mig smarrig fruktsallad. One of theese days helt enkelt!

4 kommentarer:

anna sa...

Det låter ju helt lysande! Och du ser vad man blir glad av att shuffla sitt liv lite!! :D

Jennie sa...

Åh vad härligt...jag e sjuk och skall skriva tenta inte så upphetsande... Puss

Anonym sa...

hipp hipp hurra för lilla mia idag... massor av grattis gumman... hoppas att de blev glada för fikat idag... fira lungt..
puss å kram

Anonym sa...

stort grattis min vän!!!
kram kram....
carolina