fredag 7 mars 2008

Lägesrapport

Klockan är 22.39
Var är jag? nedbäddad i sängen
State of mind: trött som tusan
Tänker på: vad knasigt att jag redan ligger i sängen och vad knasigt att jag inte lade mig redan halv nio när jag började fundera på det
Uträttat under dagen: panikköpte en föllsedagspresent till Henke (men han blir nog glad)
En bra sak jag gjort idag: att jag var effektiv i bibblan och gjorde klart en hel uppgift på tentan :)
En dålig sak jag gjort idag: att jag åt både en chokladboll och två dumle under eftermiddagen :(
Dagens surprise: att min 22-åriga kurskamrat har en dotter på åtta år, där ligger man i lä

4 kommentarer:

Lindiz sa...

Shit... 22 bast med unge på 8. Oh Lord :-P

Jennie sa...

Haha åhh jag vill oxå ha min bebbe här =( Snart har det gått hälften iaf =) Kram på dig

anna sa...

Haha min reaktion också... Då var hon ju 14! Herregud, jag hade inte ens blivit av med oskulden då :p

Anonym sa...

ooooh....