måndag 31 mars 2008

En klargörelse...

Jag är mycket tacksam för att Josefin uppdaterat, och angående A2 så är jag bara glad för er skull att ni har nåt att göra... och därför inte har tid att blogga :) De jag är mest förbannad på är Kling, Linn, ja till och med pretto-Engla... Jag har nu spenderat en timme framför Sex and the City och tänker ge mig ut i cyberspace och se om det hänt nåt... Håll tummarna!

Sex and the City är verkligen räddaren i nöden. Och mat... Jag äter och äter... Vilket jävla i-landsproblem... Så fort jag har fullt upp så gnäller jag för det. Nej nu ska jag göra det bästa av min söndagkväll... Nya tag imån! (Det kanske bör tilläggas att jag har PMS... Kanske förklarar mitt svårmod... )

2 kommentarer:

anna sa...

Aw jag förstår dig fullständigt! Och jag kan iaf meddela att jag varit upptagen och på jobbet, så mitt sniglande har icke varit av lathet, om det känns bättre! ;) Och du vet att JAG om någon förstår fullständigt att man stör sig på sånt här när man PMSar!!

Jennie sa...

Åhh PMS I miss it =) NOT