måndag 3 mars 2008

A2 back together

Vilken mysig och rolig helg jag haft med mina allra bästa vänner i världen! Tänk så bra man kan ha det att ha alla sina fina flickor hos sig på en och samma gång... I helgen har vi ätit mycket, skrattat mycket, dansat quickstep, spelat spel, kollat på TV, ätit lite till, haft roadtrip och guidad tur, fikat, druckit alkohol, dansat, ätit... Nu ligger jag nerbäddad i min säng och försöker summera de senaste dagarnas bravader:

Helgens låt: Dagens tips Dagens tips...
Helgens chock: Jennies behag utfällda i mitt vardagsrum
Helgens stubbe: Stubben som var rekvisita i vårt photoshoot utmed landsvägen
Helgens skräll: Göteborgarna hittade hela vägen fram till min ytterdörr
Helgens klavertramp: Sophie försöker förklara ordet "krabba" för mig och skriker för full hals: "Det är ett stjärntecken!"
Helgens fiasko: Att jag och Sophie inte vann Alias (kanske på grund av ovanstående missförstånd?!)
Helgens förvåning: Jennie sa "upp"'

Jag hittar inte adaptern till kameran så jag kan inte lägga upp bilderna från helgen ännu. Jag lovar att gå på jakt i flyttstöket imorgon... Men jag ligger alldeles för skönt för att ta tag i det nu! Och ja... Jag SKA lägga upp "Hemma hos-Reportage" så fort jag kan...

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Visst var det underbart... vi har redan börjat planera vad vi ska göra när du kommer upp till Gbg :-P

Jennie sa...

tihi...känns konstigt att man e så nära men ändå så långt borta. Tack för en fantastisk helg vännen ses snart hoppas jag

anna sa...

Ja för fan, du får pallra dig hit snarast! Det var verkligen en jättemysig helg vännen :)