fredag 28 mars 2008

The urge

Jag får sådana cravings nu för tiden! Härom dagen var det pizza som jag var TVUNGEN att trycka i mig. Och idag är det chilinötter som ockuperar min lilla hjärna... Fy fan vad gott det! Vi började av någon anledning prata om det på lektionen idag och sedan var det liksom kört... Om jag väl börjat tänka på nåt så kan jag inte sluta. Nu försöker jag trycka ner behovet genom att äta salta pinnar, men det är fan inte samma sak. Känns nästan som jag blir ääääännnuuuu mer sugen på de starka små nötterna! What to do?

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag went wild and crazy idag på baguetten - tog en tonfisk. Mkt god faktiskt... ibland måste man vidga sina vyer... å jag skulle så vilja ha en just nu!

Jennie sa...

Mhm cravings...gravid?

anna sa...

what to do: 1) införskaffa chilinötter och äta. 2) graviditetstest? ;)