tisdag 25 mars 2008

Känns som måndag

Det är tisdag men känns som måndag. Wicked! Började i alla fall dagen med en långpromenad med Cacka. Blev något svettig eftersom jag pälsat på mig lite för mycket. Men med god marchfart och solsken så blev det ganska hett... Nu ska jag baka sockerskorpor. Det är gott. Sedan måste jag sätta fart med min hemuppgift. Det är helt otroligt hur uppfinningsrik man är när man har hemtenta... Som nu, när jag ska baka skorpor! Men efter baket, blir det att häfta fast rumpan i skrivbordsstolen, duka upp med skorpor och kaffe och skriva tills fingrarna blöder... eller nja... en liten stund i alla fall...

2 kommentarer:

Lindiz sa...

Visst är det härligt att man alltid har att göra under sin hemtenta?

Jennie sa...

Jag känner igen det där, jag tom skurade toan när ajg ade hemtenta sist