måndag 31 mars 2008

Ground control to Major Tom

Antingen har jag inget liv eller så har vi hamnat i ett svart hål, där tiden står still... Ingen av de bloggar jag brukar läsa har uppdaterat på typ en dag, eller mer... Hur är detta möjligt?! Gång på gång går jag igenom fliken Bloggar i Mina Favoriter, uppifrån och ner, men inte en jävel har något nytt att rapportera. I vanliga fall kanske detta inte stör... Men jag är lite rastlös och i behov av att okynnesläsa om någons privatliv eller beskåda en dagens outfit. Ge mig nåt! Vad som helst! Är det någon jävla konspiration? Har folk gaddat ihop sig och bestämt att "Nej vi bloggar inte på hela helgen, haha"?

Hm... kanske borde jag helt enkelt ta mig i kragen och hitta på nåt att göra. Läsa den där boken som varit liggande i flera veckor, måla naglarna, promenera... Jag behöver iaf inte ha dåligt samvete, för jag har minsann bloggat idag!!! Så det så!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag har ju uppdaterat flera ganger! What more can you ask for?

Anonym sa...

men stackars mia då..tråkigt å va uttråkad!

Jennie sa...

fan då jagh har jobbat frdag skola till 14 sen jobb till 22 sen fest lördag upp 0800 jobba till 14 sen hem duscha sen till jobbet för fest sen på middag somnade klockan 21 sen upp till jobbet jobba 9-21 NÄR ska jag blogga=? Jag skall tjata på rickard ngående lillis...har du tjatat på henkan angående 18-20 april?

anna sa...

Haha visst är det hemskt att man hamnar i OLIKA svarta hål! När jag är upptagen bloggar alla jätteduktigt, men när jag har tråkigt så är alla andra upptagna! kram på dig!

Lindiz sa...

Get a life biatch! :-P