söndag 23 mars 2008

En kavalkad av bilder


Vi åt chilinötter, drack sprit, lyssnade på musik, tog 1000 kort med självutlösningen (!), halkade ner på stan, fick spya i håret, gick hem och spritade oss, halkade ner på stan igen (utan jackor), bad folk röka i mitt hår, dansade, pumpade, snackade skit, letade efter spymannen, försökte köpa pizza, fick ingen pizza, sprang hem i minusgrader, värmde en minipizza i mikron, fick en pizza av Henke, tvättade håret för jag ville inte sova med spypartiklar, vaknade och var bakis. Glad påsk!

3 kommentarer:

Lindiz sa...

Glad Påsk för fan! Eller hur... hihi!

Anonym sa...

golvet ser lite dammigt ut tycker jag minsann! halsa henke att det blir en mac hur mycket han an misstycker. ska ha 3 ars garanti och telefonsupport plus att jag kanner en massa macnordar nufortiden sa ska nog klara mig iaf

Anonym sa...

trevligt:)