onsdag 12 mars 2008

Go Mimi it's your birthday...


It's better to be over the hill than burried under it... Halvvägs till 50... Åderbråck here I come. Jag är officiellt tant! 25 år gammal vaknade jag idag... Fick frukost på sängen och paket, två underbart vackra keramikskålar i orange och rött av min löööve. Jag åkte med lilla Sophie till skolan (lite födelsedagslyx att slippa bussen) och sedan spenderades mestadelen av min högtidsdag på universitetet. Vi hade dock mysigt födelsedagsfika på lektionen med negerbollar och bullar som en tjej i klassen bakat och sedan en äppelkaka som fröken bjöd på. Gulligt värre tycker jag! På kvällen kom mor och far med pizza och paket, fick en söt vår-/sommarklänning (den jag hittade när basgruppen var med som personal shoppers), godis och pengar. To conclude så har jag haft en bra dag med typ 1000 grattis-sms... Tack alla som tänkt på lilla mig...

5 kommentarer:

Lindiz sa...

Älskling aj löv u... men det heter cocosbollar - inte n*gerbollar! I'll forgive u as my present :-P

Jennie sa...

Tihi vad mysigt...=)Hur blev det med skorna skall du köpa dem själv?

anna sa...

Jamen du ser vad lite lätt övertalning kan göra! Klänningen var jättesöt :) Vilken gullig skola där fröken bakar kaka till födelsedagsbarn! Jag fyller ju år på en måndag i år, så jag får väl fixa tantfika när jag passerar the halvvägshill i höst! :p

Anonym sa...

Mia! Grattis i efterskott. Här lever man i ovisshet om att Smålands snyggaste böna fyllt 25! Herregud. Jag ser iallafall att du fick en fin dag. Jag är MÄKTA imponerad av lägenheten (det var ju trots allt jag som ville ha en inredningsblogg)! Visa gärna mer, det ser ut att vara sjukt snyggt! Här hemma är det feber och tentaångest för hela slanten, men i helgen ska jag få gå på Tegan och Sara så jag överlever nog. Hoppas att det inte regnar lika på mycket på er som det gör på oss! Kram kram

Anonym sa...

vilka tjusiga presenter! å vilken mysig dag du verkade ha! å vilket värsta fika det blev i skolan! det där slog ju maja-lenas fredagsfika.. God fortsättning på vägen mot 50!