onsdag 5 mars 2008

Back on track

Mår lite bättre idag. Gick upp redan vid 7 och släppte in målaren. Han är trevlig och väldigt pratsam... och uttalar R.E.M. som just rem, en helt vanlig livrem liksom. Vilken kille! Han och Henke snackade musik i en halvtimme innan Henke kunde ge sig av till jobbet.

Solen skiner och då blir man glad. Jag har också på mig en ny blus som är röd och vit och en röd ring som matchar. Då blir man också glad. Min lilla mamma kommer hit och fikar i eftermiddag. Det känns nästan lite konstigt för sånt har vi aldrig gjort innan... Lite vuxet nästan! Tills dess ska jag köra stenhårt med hemtentan... Det går sakta men säkert frammåt. Ord för ord, kasus för kasus... Lugn och fin Ann-Kristin!

2 kommentarer:

Lindiz sa...

Så mysigt med fika ;-)

anna sa...

Ja visst är det mysigt! Min mamma, bror och lilla Ahlberg var här i tisdags och fikade också. Det känns typ skitvuxet! :)