torsdag 27 mars 2008

Smutti

Dricker smutti (AKA smoothie) och kollar på Vänner. Har precis varit och provianterat på Hemköp. Det är till Hemköp man går om man inte vill träffa någon man känner, eller om man inte känner sig fancy nog för MAXI. Jag kände mig inte tillräckligt fancy idag... Det är något iffy going on med mitt hår. Det är sjukt flygigt och hängigt på samma gång. Plus att utväxten går typ ner till knäna... Så Hemköp it is. Och veckans fråga: hur kommer det sig att trots att man klagar på att man aldrig har tid att läsa, inte orkar lyfta upp boken när man väl har tid?

5 kommentarer:

Lindiz sa...

Mitt hår é oxå konstigt... tror håren är deppiga p g a vädret. Tror inte du?

anna sa...

Mitt hår är på totala krigsstigen, det ser ut som fan och det ramlar av! Läskigt, basgrupp A2 har nog hår-connections... Och seriöst vännen, man kan aldrig vara ofancy när det gäller Ica Maxi, det är min favoritaffär och dit är alla välkomna! ;) Hemköp är ondska!

anna sa...

Jo, och jag håller med totalt om det där med tid versus ork att plugga. Ehhmmm...

Jennie sa...

Ja den som kommer på svaret på den frågan behöver en fet belöning

Anonym sa...

jag har borjat fa kommentarer av okanda manniskor, spannande!