söndag 30 mars 2008

I'm a pensionär yes I am

Idag har jag gjort följande: storstädat hela lägenheten, tvättat, bakat och HANDLAT BLOMMOR PÅ TORGET. Jag är verkligen en pensionär... Men blommor är ju så himla fint, eller hur Blommigt?! Eftermiddagen spenderades med Bella som var här och fikade och gjorde husesyn. Nu ska jag slösurfa ett tag och sedan göra lite mat... På menyn står vegetarisk lasagne. I love!

Jag måste adressändra! Numera bor jag typ i min nya kofta. Men den är sååå skön! Och fin.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe..jag var faktiskt oxå på torget idag å köpte blommor..råkade hamna där..synd vi inte träffades med våra korgar..:)

anna sa...

Haha jag handlar inte blommor just på torget så ofta kanske, men det har hänt! Och hade jag haft mer pengar hade jag fan BOTT på Blomrum!!

Lindiz sa...

Bree is back!