söndag 16 mars 2008

Modebloggare? Javisst...

Jag och Josse planerar ju att tjäna grova pengar på våra bloggar, och jag går därför tillfälligt helt in för det här med modeblogg (eftersom det verkar vara störst chans för cash inom denna subgenre). Jag är ju en slav för dagens trendmedvetna samhälle och kollar in alldeles för många "Dagens Outfit" varje dag. Jag ber om ursäkt till de läsare som inte uppskattar dessa utseendefokuserade inlägg, men ni får allt hålla till godo... (Jag vet i alla fall att jag har en allierad i exil-Josefin...).

4 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag är med er tjejer... eller har du missat mina mkt trendifa inlägg :-P

Anonym sa...

snyggt, inte cackas design val? pa tal om det, jag maste ta med mitt medaljonghalsband hem och fa det fixat av er, fortfarande trasigt! men kopte du inte en prickig klanning pa myrorna vid backaplan som kom med en liten kavajliknande sak till? jag kommer ihag att den var for liten for mig sa jag visade den for dig!

Jennie sa...

D e bara kul =)

anna sa...

Hehe, det jag diggar mest är kameravinkeln :p