måndag 3 mars 2008

Varje dag är första dagen på resten av ditt liv

Något smarthuvud har myntat dessa ord och jag tar dessa till mig och ska försöka organisera mig lite. Därför skriver jag en lista över saker jag måste göra nästa vecka. Det är så skönt att utföra en syssla och sedan skrika CHECK! (Det är ganska sjukt att jag inte kan få tummen ur nu när jag inte har en basgrupp att bossa över, utan bara mig själv!)

Under de närmaste sju dagarna ska jag göra följande:

- skriva klart en (jävla) hemtenta och maila in den till Stiller (detta senast fredag kväll, yay)
- fundera ut och införskaffa en fölsedagspresent till Henke (förslag mottages å det varmaste)
- göra upp en budget
- kolla upp böcker inför kursen som börjar på tisdag
- träna minst två gånger
- fylla kylskåpet utan att bli helt ruinerad
- hitta ett ställe där vi kan förvara tvätten
- försöka undvika att bli sjuk (igen)
- fotografera the apartment och delge mina trogna läsare
- planera fikadejter med Emelie J och Emelie O och helst utföra dessa utan att min hemtentas vara eller inte vara riskeras
- sortera lite skolgrejer

Inga kommentarer: