söndag 8 juni 2008

Weekend i Göteborg


A2 back together i fredags på underbar middag hos Anna. Det var mycket konstigt snack som alltid när vi umgås men det vi sa flest gånger var nog ändå cloudberries. Och det där snuskiga :)
På lördagen visade Jennie oss alla hur en babyshower går till. Vi gissade bajs (se bilder), målade, quizade (vissa satte ju alla rätt på kändisbarnen!) och åt god mat. Jag och Anna råkade dock gissa lite fel när vi skulle uppskatta hur stor Jennies mage är. Så där tappade vi allt försprång...

Tant Snusk och Tant Komma var helt klart bästa laget men vi lade ribban lite för högt i och med första deltävlingen... Eftersom vi står för sportsmanship så jobbade vi bara i 80% för att någon annan skulle ha chans att ta igen.
Kvällen avslutades med att jag, Anna och Jennie intog te och mackor och pratade om ditten och datten i horisontalt läge i soffan. En mycket mysig avslutning på en trevlig dag!

6 kommentarer:

anna sa...

Haha bajsbilderna är helt underbara! Och det var så kul att ses igen! Vi borde baskemig göra det oftare! :)

Jennie sa...

Åhhh fina bilder gumman...miss u already

Anonym sa...

låter som en trevlig helg! själv har jag supit som vanligt...

Lindiz sa...

Visst var det mysigt att ses igen -this is your song!

Anonym sa...

verkar kul det där me baby-shower!

Anonym sa...

tjohej! jag fick precis att jag vunnit en tävling på stureplanbloggen fashion affair! vet inte riktigt vad jag vunnit än dock, I'll keep you posted...x