söndag 29 juni 2008

Ligger lågt

Det blir en lugn dag även idag. Jag trodde att jag mirakulöst skulle må jättebra idag så att jag skulle kunna följa med mina föräldrar till IKEA. Men icke, jag är varm och snorig idag med. Och imån är det dags för jobb igen så det är bara att kurera sig bäst man kan. Jag ska ta mig an Fördjupade studier i katastroffysik idag igen. Nu är jag över på sista halvan... Visst är det en skön känsla när man kommit över krönet och bara har nerförbacken kvar? Jag tänkte även vara lite kulturell ikväll vid 18-tiden då SVT sänder Röda rummet. Sedan är det final mellan Tyskland och Spanien. Späckat schema denna konvalescensdag med andra ord!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej snoris... men det var väl typsikt att du skulle bli sjuk nu... hoppas att det blir bättre av en dag av vila och bokläsning...ha det gott och krya på dig

Anonym sa...

hej min snoriga vän! hoppas din kurering gör susen...krya på dig!

Jennie sa...

Oh röda rummet...spännande...jag gjorde en Jennie igen...läs bloggen så fattar du =)