onsdag 18 juni 2008

Sex and the city

Filmen var superbra! Tiden flög verkligen fram och skratten blandades med tårar. Jag har ju redan bokat in ett nytt biobesök på måndag så jag får ju snart se allt igen :) Innan filmen började så var det en frågetävling om SATC. Tre tjejer valdes ut... men så bra kunskaper tyckte jag inte att de hade... :) (när man sitter i publiken kan man ju självklart alla svar!) Hehe... Men det var bara några promotiongrejer som vinst så jag var inte så ledsen. I goodiebagen fanns Sofis mode, en cola, godis, compeed och SJPs parfym. En mycket trevlig kväll! Ni som inte sett filmen ännu har något roligt att se fram emot!

4 kommentarer:

erika sa...

Åh! Jag vill också. Har aldrig riktigt superkollat på SATC men är ändå grymt nyfiken på filmen.

Anonym sa...

ÅÅÅÅHHHH vad jag längtar till måndag, tur vi redan bokat in det. och tur att du ändå tyckte att det var värt två besök. kram

Jennie sa...

Jag vill meeeeeeeeeeeeeeeed...får vänta på elin bara

Anonym sa...

längtar till måndagkväll!!