onsdag 4 juni 2008

Nostalgi

Igår tittade jag igenom gamla album hemma hos mor och far. Jag hittade några riktiga klassiker:

Här har de pallrat upp mig på en potta för familjefotografering

Jag och mina revben på stranden

Jag ser ut som Dame Edna med min frilla och brillorna


Jag vet inte hur många bilder det finns när jag har "kaninöron". Jag har en väldigt busig bror

Denna är en favorit. En liten tjej i en skog

Hysteriskt skratt redan då


Började tidigt att dricka öl


Jag och min barndomsvän Sofie och våra bikinisar... Jag dööör!

4 kommentarer:

Jennie sa...

Sååå söta tänk snart kan jag oxå ta såna bilder

Anonym sa...

hahhahhahahhaha, dina brillor var inte att leka med!

Jennie sa...

Nope...inga lakan ingenting bara dig själv =)

Anonym sa...

men gud det var det sötaset jag sett...och japp du är lik din mamma. då vet vi ju hur du kommer at se ut när du är gamal... eller äldre ( säg inte att jag sagt gammal till henne:) )