måndag 2 juni 2008

Sista rycket

Nu ska jag läsa igenom min uppsats en sista gång och sedan maila in den. I och med att jag mentalt tagit sommarlov så kan ni ju tänka er hur noga jag kommer gå igenom den :) Sedan är det dags för den där städningen man gör inför varje sommar, ni vet när man kan plocka undan alla papper, böcker, anteckningar, pennor mm som har med skolan att göra. Det ska bli skönt! Sedan är det bara två terminer kvar... Det känns helt sjukt. Man är ju så van att ha etiketten STUDENT, så det kommer kännas helt crazy nästa sommar när man plockan undan för sista gången! Sedan är det dags att ställa om sig på reverse, och börja lära ut allt man lärt sig under fem år...

4 kommentarer:

Lindiz sa...

Jag ska oxå fixa lite med uppsats idag... men inför opponeringen. Till helgen syns vi ju "på riktigt" :D

Anonym sa...

jag håller också på att städa undan alla jävla papper och dammtussar som har samlats på mitt skrivbord och i övriga lägenheten under de intensiva tentaveckorna. kommer hålla på i timmar! Sen ska jag ut och partaja ikväll med mina uni friends för de flesta har sin sista tenta idag.

Jennie sa...

Oj oj oj ja...herregud...jag e så glad över att jag tar paus nu. LÄngtar efter bebbe och skita i allt vad skolan heter

anna sa...

OMG nu tar du i från tårna Mia! Jag är sjukt stolt över att jag redan städat undan alla papper :D Men snart är det sommarlov, det ska bli såååå gött! Och på fredag ses vi bäjbi!