tisdag 3 juni 2008

Exclusive material

För första gången i historien publiceras nu Två sidor av samma mynt, eller Telefonen ramlar och det tycker vi är kul. Filmerna utspelar sig i en lägenhet i London, där kamerakvinnorna Maria och Maria har några styrketårar under västen och kör en slags "Om jag filmar dig så filmar du mig". Mina damer och herrar, här följer alltså två filmer som redogör för kvällens höjdpunkt så Maria L river ner en telefonlur varpå båda flickor tappar det helt... Varsågoda!

4 kommentarer:

Jennie sa...

hahahaha...jag skrattar fan fortfarande...hahahahaha

Anonym sa...

är nog nästan min favorit i vårt filmarkiv...:)

anna sa...

Aaah vilket konstverk!! :P

Anonym sa...

hahaha, ja det är alltid lika kul... och du tack för igår ;) inte kul att gå hem å va full själv. kram kram