onsdag 25 juni 2008

Som ett brev på posten

Idag fick jag ett brev. På det lilla pappret står det:

Hej Mimi, vi saknar dig så mycket. Du saknar Alexander så mycket va? Du saknar din mamma så mycket va? Vi tackar dig för Bamsetidningen. Det var jättesnällt att du skickade den. Jag har lekt med Noa idag. Vet du vem Noa är? Jag har lekt med Felicia och Linn. Det var nog länge sen du var på Alexanders kalas. Nu räcker det.

Underskriften är svår att tyda, men jag tror att det är från Zackarias. Skivet med pappas hjälp.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hihi..jag vill oxå få ett sånt brev:)

anna sa...

Ja du ser! Skicka brev is the shit!!

Anonym sa...

men gud han är ju för söt... sådana brev vill jag åxå ha...

erika sa...

Haha. "Nu räcker det" - så tror jag att jag ska avsluta mina uppsatser/hemtentor/andra tentor i forsättningen.

Jennie sa...

KOM HIIIIIIIIT JAG SAKNAR DIG