tisdag 29 april 2008

Sommaren i city 1990

Idag har jag verkligen vårkänslor! Har sovit gott och blir sprudlande glad av solen som skiner. Jag har lovat att vara bilsällskap åt Henke när han ska åka till Växjö och leta efter Grand Theft Auto 4. Tänkte passa på och leta efter en 1-årspresent till Alexander också. Jag känner mitt ansvar som gudmor att ha en liten speciell present, så igår skrev jag ihop en liten berättelse om hans första år och klippte in en kavalkad av bilder. Det kan ju blir en liten tradition kanske, med en årssummering. Kan ju vara roligt för honom att ha när han blir stor! Ikväll är det mingel med Cooee, då jag ska göra ett gästspel som kassör. Ska bli mycket spännande!

4 kommentarer:

anna sa...

Vad sött! Såna presenter uppskattas ju extra mycket :) Och kassörska ska hon vara också, mycket ambitiöst! Det ska jag göra på operan ikväll också :D

Lindiz sa...

Härligt med vårkänslor... fast mest lider jag av PMS just nu :P

Jennie sa...

Oj oj oj vad roligt, det kanske skall bli din grej att summera år =)

Anonym sa...

gud vad pysslig du är då!!!